jadi salah satu hal yang gw lakukan buat membunuh waktu adalah ngegame. standarlah sebagai seorang cowo yang jomblo…:mrgreen:

di forum kita bisa chatting ama temen2 satu aliansi. gw chatting ama salah seorang teman gw. yang dari amerika. sebenarnya chattingannya panjang. tapi gw ambil beberapa bagian aja. gw ngakak lah. dia juga ngechatnya goblok2an. nih, see for yourself…


——————————————-
[10:47:19] jeben : what do u do for a living anyway riku?

[10:47:48] RuffleRiku : im in school lol

[10:48:15] jeben : high school?

[10:48:15] RuffleRiku : how come everyone that plays this game is out of school?

[10:48:19] RuffleRiku : yeah

[10:48:22] RuffleRiku : freshie

[10:48:23] jeben : im in uni

[10:48:36] jeben : i know everyone is so old

[10:48:39] jeben : hhhahaha

[10:48:40] RuffleRiku : uni?

[10:48:47] jeben : university

[10:48:49] RuffleRiku : that a college

[10:48:51] RuffleRiku : oooo

[10:48:52] RuffleRiku : yeah

[10:49:13] RuffleRiku : everyone is so much older than me

[10:49:21] RuffleRiku : malakai is fucking married with a 4 year old

[10:49:30] RuffleRiku : some other dude has nephews

[10:49:36] jeben : lol

[10:49:45] jeben : its a game for all ages

[10:49:50] jeben : Smile

[10:49:50] RuffleRiku : i know

[10:54:40] RuffleRiku : soo

[10:54:44] RuffleRiku : what college u at?

[10:55:17] jeben : indonesia

[10:55:38] RuffleRiku : whoa

[10:55:40] RuffleRiku : thats like

[10:55:41] RuffleRiku : far

[10:55:48] jeben : im taking aerospace enginering

[10:55:49] RuffleRiku : im in Florida

[10:55:50] jeben : yeah

[10:56:29] RuffleRiku : where u from?

[10:56:58] jeben : indonesia

[10:57:00] jeben : 100000%

[10:57:30] RuffleRiku : oh so its not that far from where u grew up

[10:57:40] jeben : yeah

[10:57:43] jeben : born here

[10:57:53] jeben : grew up here

[10:58:10] RuffleRiku : thats cool

[10:58:17] RuffleRiku : U.S is boring

[10:58:21] RuffleRiku : well florida is anyways

[10:58:26] jeben : Laughing

[10:58:41] RuffleRiku : u ever been to U.S?

[10:58:45] jeben : that’s what everyone thinks about home

[10:58:52] jeben : nope

[10:58:58] RuffleRiku : yeah i know but florida sucks

[10:58:58] jeben : spent 5 years in melbourne

[10:59:08] RuffleRiku : like whats the worst thing about indonesia

[10:59:16] RuffleRiku : where u grew up

[10:59:48] jeben : dunno

[11:00:05] RuffleRiku : aww cmon there had to of been something u always hated

[11:00:05] jeben : it always get hit by an earthquake

[11:00:14] jeben : its horrible

[11:00:26] RuffleRiku : yeah we get hit by hurricanes

[11:00:36] jeben : Laughing

[11:00:41] jeben : that makes it even

[11:00:50] RuffleRiku : xD

[11:01:29] RuffleRiku : alright

[11:01:31] RuffleRiku : what esle

[11:01:35] RuffleRiku : *else

[11:01:37] jeben : but indo is a moslem country

[11:01:55] jeben : so thers no sexy girls with bikins on beaches

[11:02:06] jeben : unlike florida i think

[11:02:30] RuffleRiku : LOL

[11:02:41] RuffleRiku : florida has TONS of sexy chicks

[11:02:53] RuffleRiku : if u like 80 year olds

[11:03:57] jeben : hhhaahaa

[11:04:07] jeben : i wish i was at florida

[11:04:20] RuffleRiku : xD

[11:04:35] RuffleRiku : its so hot here all the time

[11:04:46] RuffleRiku : well actually right now its cold cuz there is a front

[11:05:05] RuffleRiku : but normally our temp is always hotter than 90 degrees

[11:05:12] RuffleRiku : (farenheit)

[11:05:21] jeben : thats farenheit

[11:05:22] RuffleRiku : and its normally extremely humid

[11:05:25] jeben : i dont read those

[11:05:39] RuffleRiku : what farenheit

[11:05:49] RuffleRiku : lemme convert 4 u

[11:06:03] jeben : o 32 celcius

[11:06:21] RuffleRiku : yeah

[11:06:34] jeben : same here

[11:06:43] RuffleRiku :o_O

[11:06:55] RuffleRiku : florida and indonesia equally suck

[11:06:57] RuffleRiku : lol

[11:07:05] jeben : hhahah

—————————————————

so ternyata semua orang mempunyai komplain tentang negara mereka sendiri… gw bilang indo ada gempa, lah dia bilang amerika ada tornado… gile aje kena tornado.. kaga kebayang dah..

dan mengingat cewe2 di pantai, gw jadi kangen melbourne..

:mrgreen: :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: